Alla inlägg under augusti 2009

Av Linnea - 30 augusti 2009 11:12

Har inte riktigt haft tid att skriva nånting nu i sommar, man har alltid nånting att göra.


Nästa vecka börja skolan igen och vi har redan fått en uppgift att göra. Men samtidigt längtar jag tills det sätter igång för det är skönt att ha en vanlig vardag att följa. Men jag kommer nog att ångra att jag sa det men då får det bli så :)


Har skaffat ett träningskort och har hunnit varit dit tre gånger den här veckan vilket är väldigt skönt. Hoppas att jag kan fortsätta att ta mig dit fasten skolan börjar, men planen är att jag minst tre gånger i veckan ska ta mig dit antingen före eller efter skolan beroende på hur jag går på dagarna.


Jag har dragit ner på timmarna på jobbet så nu jobbar jag bara tre kvällar i månaden plus att jag har mitt vikariat men där kan jag bestämma själv vilka dagar de kan ringa mig vilket är skönt.


Ikväll är det dax för bio med sambon och kompisar för min mamma är här så hon kan passa en sovandes dotter, man måste ju passa på medan man har en barnvakt.


det var det för denna gången men skriver snart igen :) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards