Alla inlägg under november 2011

Av Linnea - 30 november 2011 08:14

Jag gör ett nytt försök att komma igång med bloggen.


Vad har hänt sen senast då? Jo båda barnen har fyllt år, Liam har blev 1 år den 20 september och Johanna-Louise blev 5 år 21 november (även jag fyllde ju år då men det är inte lika stort som när barnen fyller år :) )

Kalasen gick jätte bra och de blev båda jätte glada för presenterna de fick, även om jag tror att Liam skulle ha blivit lika så nöjd över en ballong, det är nämligen hans nya favorit leksak och även favorit ord :)


Just nu i skolan skriver vi våra examensarbeten, jag och en klasskamrat skriver tillsammans. Vi har kommit en bit på vägen men eftersom att vi ska vara klara den 22 december så känner vi definitift av tidspressen av att hinna få ihop dessa 50 sidor. Man är inte lika nervös över opponeringen längre utan mer nervös över att inte hinna klart.

Ska bli grymt skönt när man är klar med detta även om mina kompisar blir klara med utbildningen och jag har två kurser kvar så känns det ändå som om det värsta är över när man skrivit examens jobbet.


Måste bara klaga lite på att det redan har varit 1:a advent och det är fortfarande ingen snö här, jag hoppas att den kommer snart hur ska man annars få nån julkänsla? Visst vi har tagit fram julgranen och börjat baka pepparkakor men det är inte samma sak utan snön.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards