Alla inlägg under april 2010

Av Linnea - 17 april 2010 14:29

Jag verkligen hatar att ligga på sjukhus. I tisdags blev jag tvungen att åka in på akuten på grund av en infektion i mitt ben, först trodde jag att jag skulle kunna stanna hemma men när jag började kräkas och febern steg så ansåg jag och sambon att det var dags att åka in. Det tog inte så lång tid på akuten utan de såg nog att jag inte mådde så bra. Blev iaf inlagd och låg inne två nätter för intensiv behandling men sen fick jag åka hem för att fortsätta med antibiotika hemma. Just nu mår jag mycket bättre förutom att jag fortfarande har ont i benet och större delen av mitt lår ser ut som om ett blåbär :) Men läkarna rekommenderade sängvila och det går väl lite sådär när man har en treåring här hemma :)


Till något lite mer positivt, jag har börjat känna någonting i magen som jag tror är sparkar. Vi ska på ultraljud på måndag så då får vi se den lilla krabaten in action :)

Av Linnea - 4 april 2010 15:11

Det har varit en lugn och mysig påsk det här. Idag var vi i kyrkan och åt påsklunch, maten var väl så där men jo-lo älskar att vara i kyrkan så hon var nöjd ändå   


För två dagar sen frågade jag jo-lo om hon trodde att det var en bebis i min mage, hon tittade på magen och tittade på mig och efter en stund sa hon ja det är det nog   Så nu pratar hon väldigt mycket om bebisen i mammas mage och om "hennes" bebis, allt hon ska hjälpa till med och vad den ska ha på sig, vi får väl se hur hon känner när den är här men det är ju skönt att hon är bra inställd till det redan nu iaf   


Min kära sambo har varit i fjällen med sina kamrater några dagar men jag tror att han kommer hem imorrn, det ska bli lite skönt. Ibland tänker man inte på att han åker iväg och ibland saknar man honom hela tiden. Vi får se hur synd det är om honom när han kommer hem, han brukar ha för vana att bränna sig i ansiktet när han åker iväg utan mig    men då får jag pyssla om honom när han kommer hem iaf


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards