Alla inlägg under mars 2010

Av Linnea - 21 mars 2010 07:18

Så det blev ingen middag på restaurang igår, svägerskans pojkvän blev sjuk så vi ska ta det nästa vecka istället.


Inatt har lilltjejen haft en jobbig hosta så nu har vi fått börja med medicinen igen, jag som precis tyckte att det var så skönt att slippa ge henne den varje dag. Men samtidigt är det skönt att medicinen hjälper så man ska inte klaga.


Idag måste jag komma igång med pluggandet och skriva klart lite grejer som ska vara klara på onsdag, hatar att ha saker liggandes till sista sekund, vill bara bli klar nu så man får vara lite ledig sen.


Av Linnea - 19 mars 2010 18:17

Nu ska jag göra ett nytt försök att komma igång med bloggandet igen. Men ibland har man bara för fullt upp med två jobb, pluggandet och familjen. Av allt detta prioriterar jag definitivt familjen och då blir det inte mycket tid över till annat.

Nu är det ialla fall äntligen helg, känns så skönt så nu ska jag bara mysa med familjen.


Imorrn ska jag och familjen testa en ny restaurang tillsammans med min svägerska och hennes pojkvän, jag får väl skriva en rad om vad vi tyckte om det hela   


Nä nu ska jag göra i ordning dottern för läggdags

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards