Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnea - 19 oktober 2010 19:05

ikväll bestämde sig sambon för att natta dottern, hon e i vanliga fall inte på denna idé då hon e helt mammagalen men det funkade. gud så skönt o då fick liam fortsätta sova i min famn. jag e överlycklig   


det gick bra hos soc.tanten idag och det tog bara ca 10min så det var skönt.


nu ska jag tillbringa kvällen i soffan :)

Av Linnea - 19 oktober 2010 08:27

imorrn kommer äntligen min syster och hälsar på. Och den här gången kommer hon utan barn så det ska bli mysigt att rå om henne själv för en gångs skull. Det blir till o gå på café, se på film och bara snacka skit    det ska bli så kul.


idag ska jag och sambon iväg på soc.kontoret och skriva på papper att han är pappa till Liam, vi tycker att det är så töntigt. Varför ska man behöva svara på en massa frågor som t.ex har ni varit ifrån varandra, hur länge har ni varit ihop osv? vad är det som säger att man inte blev med barn efter ett engångligg?  Det borde räcka att pappa skriver på och sen är det bra. Mamman måste ju inte skriva på att hon är mamma eller hur?  Ja du vi får hoppas att det går fort iaf.


Nä nu ska jag gå och lämna dottern på dagis och sen bär det av till soc.tanten

Av Linnea - 14 oktober 2010 08:29

ja nu får jag försöka skärpa mig och börja blogga igen.

vad har hänt på senaste tiden då?! jo vår lilla Liam har fötts   , han föddes den 20 september och är världens goaste kille. Vår dotter är så stolt som storasyster och har verkligen accepterat sin lillebror.

Så nu består mina dagar av att få tiden att räcka till, ska försöka hinna med att gosa med Liam, ge ensamtid till Johanna-Louise, ta hand om hemmet och dessutom så pluggar jag ju fortfarande heltid på universitetet. Kursen jag går nu är en slags danskurs där man blandar teoretiskt och dans och eftersom Liam följer med mig så får han också dansa lite   


just nu ligger min lilla ängel och sover i mitt knä och dottern leker doktor och tar mitt blodtryck och på så vis är alla nöjda   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards